Happy,Group,Of,Businesspeople,Stacking,Their,Hands,In,Cooperation

Attrahera de bästa medarbetarna!

Den unga generationen värdesätter stabilitet och säkerhet, enligt Young Professional Attraction Index. Denna trend tros ligga bakom att företag med starka varumärken, som överlevt coronavirusets effekter, går framåt i år.

Det finns också en mer långsiktig trend att unga vill ha ett tydligt syfte och göra skillnad. Det kan vara en förklaring till ett ökat intresse för företag med ett tydligt engagemang för miljö- och samhällsfrågor.

Dessutom vill de unga bo i en stad med max 100 000 invånare, enligt Afrys undersökning. Poängen är att man ska kunna ha allt – jobb, bostad och grönområden inom en radie på 15–30 minuter.

Under det här webbinariet kommer vi att visa hur du gör för att bygga ett starkare varumärke och arbetsgivarvarumärke med ett högre syfte som gör skillnad för miljön och samhället. Efter webbinariet kommer du att bli inbjuden till en kort prova-på-workshop via zoom.

  • Prenumerera på nyhetsbrev

Obligatorisk